Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J31a81n23a 44M62a81j77o40v61á

4. 11. 2019 17:54

Milá Naďo, přiznávám, bála jsem se Váš článek otevřít. Ale zbytečně. Je tak opravdický a pokorný, že se mohu jen tiše sklonit a poslat karmu a prosbu, ať se máte dobře.

A díky za větu, že nechcete, aby vaši blízcí trpěli vašim trápením...jak jí rozumím...

0 0
možnosti
Foto

Když je člověk mlád, tak o smrti vůbec nepřemýšlí, ale postupem času se se smrtí potká každý. Dokud se to netýká těch nejbližších, tak to s člověkem nic moc nedělá, ale když zemřou rodiče, kamarádi tak to už s člověkem zacloumá. A nejhorší ze všeho je, když rodiče přežijí své děti... O své smrti nepřemýšlím vzhledem k tomu, že s Bohem jsem smířen už kulatých 30 let a tudíž vím, že se nemusím smrti bát, protože budu s Ním.

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezky napsané.

1 0
možnosti
Foto

tak nějak to máme podobně.R^

0 0
možnosti
ND

Zuzko, u tebe moc brzy :-)

0 0
možnosti
RE

Taky se přistihuju při tom, že začínám přemýšlet, zda jsem tady byl k něčemu dobrý:)

Jo, Sonet Duo, ten je nesmrtelný:)

0 0
možnosti
ND

Sonet duo, jo!!!:-)

0 0
možnosti
MB

Jako vzpurný, pubertální mladík, jsem vycházel z přesvědčení - že jsem nesmrtelný ! Asi na tom, i něco bylo, přístupy s životosprávou zejména na veselých studiích, konče otcovým, rozbitý autem. Na dveře privátu pak i heslo - "Chceš-li ze života něco míti - Využívej žen a pití" ! Pak jsem přibyl na váze, věku, stravoval se i řádně, no zase mi ŘP vzali - Zrak ! Dopracoval, že asi smrtelný budu ! Objevil jsem nové pojmy - Délka života - Kvalita života ? Smrt není strašná = Strašné je bezmocné stáří ... !

Nicméně, furt mi úsměv na hubě září - To heslo ze studií, bylo jaksi lepší ! Mj., neuvěřitelné pohoršení, když svědomití rodičové dorazili do školy, zajímat se o výsledky a podobně, jak ti jejich voli - Vlastně bydlí, kde vůbec žijí, poznání přijali s nevolí ! Otec kamaráda vcelku obratně kutálel popelnici přímo z místnosti - Dodnes vidím, jak mu kravata vlála ! Jó, jo - Já dnes zase, na krku je lepší šála ! ... :-)

1 0
možnosti
ND

Jejda, Miroslave, taky jsem to měla tak nějak podobně, studentská nesmrtelnost žití :-)

1 0
možnosti
PK

Dokud jsme živi, tak žijeme. řekl klasik a já souhlasím...

0 0
možnosti
ND

Jak říká Lucka na konci filmu Želary na otázku Hanule, Lucko ty žiješ - to si nejsem tak ista, to si Vobec nejsem tak ista :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"