Diskuse

Jen na skok

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naďo, když jsem byla u tebe na skok, tak jsme seděly přece;-)

0 0
možnosti
ND

Zuzko nezlob :-) tys nebyla na skok ani překvápko :-)

0 0
možnosti
PK

Já při této příležitosti používám : ,, Jdu jen na otočku“ a dodržuji to. ,,Jsme tu jen na skok“, to se týká nás všech pro dobu strávenou na tomto krásném světě.....:-)

2 0
možnosti
VF

...kyselého nemám a sladkého nedám.....Moje kamarádka se léčí mluvením. Naštěstí to telefon vyřeší a za 60-70 minut náš hovor ukončí. Protože ji mám ráda, nechám ji mluvit a luštím při tom lehčí sudoku.:-) Protivu bych dlouho neposlouchala.

0 0
možnosti
ND

Dobrý to pak záda nebolí :-)

0 0
možnosti
KT

Mě nečekané návštěvy většinou potěší, nesnáším ale, "už musím jít" a pak stojíme hodinu v předsíni.

2 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"