Diskuse

Jen na skok

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já osobně považuji nečekané návštěvy za neslušnost...

0 0
možnosti
Foto

Čtu to u pondělí odpolední kávy a pobavila jste mne i když v reálu je to spíš k pláči ;-)

0 0
možnosti
Foto

J83a35n 42Š91i55k

23. 10. 2019 19:25

Ještě je dobré dopiju a jdu. Tedy Dopilašel. Takhle jsme říkali jednomu chlapovi v hospodě. Vždycky říkal: "Dopiju a jdu." A nikdy nešel :-) V hospodě je to taky návštěva, ne? :-) Díky za článek a hezký večer

0 0
možnosti
ND

Taky děkuji a přeji hezký večer.

1 0
možnosti
Foto

"ne, manželka není doma, šla před třemi hodinami na deset minut k sousedce, ..."

1 0
možnosti
Foto

Mně se líbilo v Čas dluhů.

"Přišla jsem jen na skok"

"No, vy už tady naskakujete skoro tři hodiny!" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Omyl :to bylo v prvním díle Čas sluhů.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DR^"Konec návštěvy" bych taky občas potřebovala... Jenže mě doma učili, že nikoho vyhodit nesmím.;-(

1 0
možnosti
ND

A někdy by to člověk nejraději udělal :-)

1 0
možnosti
Foto

J74a67n11a 96M11a11j44o48v39á

23. 10. 2019 16:14

Taky to nemám ráda. Ale rozhodně mě baví vlídnost s jakou píšete.

3 0
možnosti
ND

Díky, Jano. Máme mezi sebou nevyresenou minulost. :-). Ledvinky, ale nevidím to dobře, vaření mě úplně opustilo. :-)

0 0
možnosti
IL

I74v95a53n49a 87L85a65n16c88e

23. 10. 2019 15:57

Nemám ráda nečekané návštěvy, já už moc nemám ráda ani čekané návštěvy. Takové: můžu zaběhnout, jsem nikdy ráda neměla. Od dvaceti mám dvě nejlepší kamarádky, já ráda kecám a ony rády poslouchají. Dokonce se při povídání hodně nařehtáme, jako kdyby nám bylo zpátky opět dvacet let. Nemáme problém kecat i tři hodiny, ale platí u nás, že si na rovinu řekneme, jestli máme čas a náladu si povídat. Zapomněla jsem na třetí kamarádku, z Floridy, tu znám asi 18 let. Pokecáme si, každá máme uplně jiné názory na různé věci, ale nekritizujeme se a nesnažíme se jedna druhou předělat.

1 0
možnosti
ND

Tuhle jsem zrovna nečekanou návštěvu měla, ale byla milá a odchod zvládla na první dobrou. :-)

1 0
možnosti
MB

Mluvení je součástí člověka. Vedle artikulace vysvětlováno, že v mozku se stále něco děje. Sběr podnětů a pomíchané emoce. Je zajímavé, že se skládají bobříci a sliby mlčenlivosti - O slibu, že se něco bude mluvit - Jsem ještě neslyšel ! Informace nesdělené - jako by neexistovaly, musí se s nimi jít na trh - prodat, oblažit ... !

Je v hlavě, nicméně s touto musí vyrazit i tělo ! Pak již člověk stojí ve dveřích. Následuje běžná, "otočková mluva" a mimoděk se přihodí i ta po - mluva. POZNATEK - Mluvit není problém - problémem je - Něco sdělit ! Skutečně zajímavé, takové břímě! H. Borovský - Jeho vrba a ono sdělení - "Král Lávra má oslí uš"i ! Sdělil jsem - ulevil jsem si, listy souhlasem zašuměly. Jo, jo - Nová doba ! Já např. každé ráno začínám tím, že - Již tady ale opravdu - Nebudu vůbec nic psát ! Váš Miroslav. A je mi uleveno:-)

0 0
možnosti
ND

Miroslave, zrovna dnes jsem na své zdi na Facebooku vyhlásila heslo, že se nutně nemusím vyjadřovat ke všemu a ejhle, už jsem ucinila koment u pana Kavapila. :-)

Jojo, řeči se vedou, voda teče :-)

1 0
možnosti
Foto

Takové návštěvy k nám, paní Naďo nezvu, nemám na ně nervy - a ty rozvláční řeči o rodině (a podobně), s mnoha odbočkami, nesnáším. Když už si chci opravdu , nebo musím, opravdu popovídat - tak leda po telefonu, u toho aspoň nemusím stát, a nezajímavý hovor mohu kdykoli přerušit. ;-)Rv

1 0
možnosti
ND

Nojono, ale některé návštěvy se pozvou samy :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"