Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Měl tah na branku. Chladil začínal dříve a neměl ty možnosti. No a Hála? I Gott říkal, že má lepší hlasový fond, ale on, jak sám říkal, chodil do práce ", určitě si někdo vzpomene.

1 0
možnosti
Foto

Kde zpívá konzument kolalokovy limonády, netřeba hledat vítěze :-)

https://www.youtube.com/watch?v=Yzhzyo6aCjU

6 0
možnosti
Foto

No jo no, to jsou vždy jen takové ty fanouškovské a bulvární výjevy... a je v tom i dost komerce, co si budeme nalhávat.

Uzavřeme to s tím, že to byl zkrátka Mistr svého oboru a tak je třeba to také brát.

V

Za sebe jen mohu litovat, že někoho nenapadlo udělat Prodanou nevěstu s našimi pop zpěváky: v Silvestru 1974 (na youtube pod názvem Silvestrovská opera) Gott s Matuškou dokonale předvedli, že by to šlo. R^

Za blog děkuji.

4 0
možnosti
JK

...nebyl náš nejlepší zpěvák, taková kategorie totiž neexistuje.

Přesně vyjádřeno, víc slov jnení třeba.

7 0
možnosti
PL

P60e16t61r 56L17a26n85g15e25r

12. 10. 2019 15:07

Asi jak pro koho. Kdo si to myslí, tomu to nerozmlouvejme. Je to ryze subjektivní. Pro mne je ten nej i po tolika letech Louis Amstrong. A to přesto, že mám nejraději folkrock.

4 0
možnosti
PL

P74e74t25r 17L28a79n36g86e10r

12. 10. 2019 15:08

Jo a pochvala za článek. R^

3 0
možnosti
TB

To jestli je pro Vás nejlepší, je ryze subjektivní...ale rozhodně byl Karel Gott nejpopulárnější, to je bez debat :-)R^V

6 0
možnosti
ND

Píšu, není nejlepší...

2 0
možnosti
MK

Tohle je těžké. Na Zádušní mši promluvil rodinný přítel rodiny Karla Gotta Zbigniew Czendlik. Jako kněz není nejlepší, ale je rozhodně jeden z nejpopulárnějších.

I když co je nejlepší je vždy subjektivní. Milan Chladil byl i možná lepší zpěvák, ale neměl to, co měl Gott, charisma a ten tón v hlasu, který učaroval ženy od 15 do 80 let a to nejen u nás, ale i v Německu, Rakousku, či Švýcarsku.

Srovnal bych to s mým nejoblíbenějším americkým zpěvákem Frankem Sinatrou, také již po smrti. Nebyl nejlepší, ale dokázal oslovit několik generací Američanů, dokázal spojit politické soupeře, dokázal spojit i hudební fanoušky různých žánrů. A je třeba si uvědomit, že stejně jako Gottovi i Sinatrovi byl vystrojen pohřeb se státními poctami s osobním vzkazem od Billa Clintona.

Na fakultě můj profesor na klasickou filozofii Doc.Cajthaml říkal, co je to nejlepší? Nejlepší mezi čím? Být nejlepší není podstatné, když není měřítko. Důležité je být dobrý.

10 0
možnosti
MB

Každá generace si nese toho svého, nejlepšího. Logické, byli mladí. Maminka byla zcela fascinována R. Cortésem a podobně, na pódiu - zcela nehybným J. Vašíčkem. Mne, naopak zaujaly obscénní pohyby M. Volka s tmavými brýlemi! I bezpartijní otec byl pohoršen! Přišel Karel, pohyboval se slušně - Byl tedy přijat ! ...

Taky byl přijat Walda, který nic nedělal a stále byl druhý! Dokonce V chalupě měl orchestrion,. Záhada! Chalupařilo se na pokračování - Walda byl, pak hlas nebyl a přesto stále byl ! ...

Doba tekla dále , podléhala proudům. Já Hammelovsky u Prúdú i setrval. Byl jsem mladý Zmeduliankovatělý, i věrnost zachoval. Pro mne byla úžasná mega kapela ÚV SSM Plameny s frontmanem J. Štědroněm. Podobně mne oslovila hvězda - Sokolovských festivalů P. Liška ! Připomínám, aby nebylo zapomenuto. O Karla se nebojím. Líbilo se mi - Den co den tu jsem Tak sám tu jsem s tím rámusem (Elois) :-)

0 0
možnosti
ND

S Plameny a Liškou si snad děláte legraci...

1 0
možnosti
KT

Díky za vzpomínku na Eduarda Hakena.

Jinak pro mě jsou podmanivé hlasy zastřené, a když už lehčí múza, tak šansoniéři a písničkáři. I obsahově jsou mi bližší.

3 0
možnosti
ND

Byl moje srdcová záležitost a celá Rusalka...

2 0
možnosti
Foto

Tak to se jistě nedá měřit.Ja na sladké hlasy nejsem.Matuska nebo Hapka...?

3 0
možnosti
ND
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"