Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Ano, zdratovanej stát je jako domov, kde se nedají otevřít okna a nadechnout se.. Napsala jste to přesně. Moc Vás zdravím a fajnovy pondělí preju.

8 0
možnosti
Foto

Svoboda cestování má být pro každého občana samozřejmostí. Zrovna tak jako jiné občanské svobody - které patří k demokracii.. Nežijeme přece v totalitním státu, ani ve středověku, ani za dob nevolnictví. R^

1 0
možnosti
VF

Paní Naďo, Vy jste jedna z nejslušnějších a moudrých diskutujících. Nám, co jsme tu dobu zažili, není třeba vysvětlovat. A co se týká paní Kaltsogianni je diskuse marná. Když napsala, že "Tato země není pro slušné lidi", nedokázala jsem se s tím dodnes smířit. Nejdřív kydá, pak se podbízí. Neberte ji vážně, škodíte vlastnímu zdraví.

16 0
možnosti

Vidím to stejně, Věro.

6 0
možnosti
Foto

Příbuzný sloužil u PS a vypravoval, že museli mít hlavně kulometů otočené dovnitř našeho území. Když jsem na přechodu v Dolním Dvořišti viděl tu tlustou závoru a kolem hranice ty hlásky (věže s kulomety), tak jsem byl pokaždé zhnusen. Strašná doba a byla klika, že aspoň 30 let už můžeme žít v lepší, i když i ona má svoje mínusy.

7 0
možnosti
LF

L57u20k87a18s 24F91i42k46r

1. 10. 2019 5:02

A presto jste ke komousum vlezl a kolaboroval - dost to o vas vypovida.

3 0
možnosti
Foto

Taky jsem se divil, že svobodu cestování ta dáma považuje za málo. Nejparadoxnější je, že ta dáma právě kvůli této svobodě žije v Řecku. Svoboda cestování není jen o dovolené, správně píšete že je to i o studiu, práci, získávání zkušeností. A je to i o politice. Zadrátované hranice umožňují vládnoucí elitě dělat doma zvěrstva a nikdo jim neunikne.

16 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"