Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Souhlas. Někdy si představuji, jaký na některé musí být při psaní pohled...

1 0
možnosti
BK

A tak přijďte zase na kus řeči, paní Dubcová. Budu se těšit:-).

0 0
možnosti
ND

Děkuji, paní Krusic, budu se snažit neprudit :-)

0 0
možnosti
Foto

To stejné (ve smyslu nadpisu článku autorky) ovšem může platit i pro různé autory (autorky) knih. Protože některé z nich nejsou dokonce vhodné pro nikoho jiného, než z pouhé zdvořilosti pro nejbližší členy rodiny. ;-)

0 0
možnosti
ND

Tak nevím, není to zrovna ten správný příměr, já na kritiku svých knih neodpovídám jděte prudit jinam a váš názor vám nevymlouvam. Těší mě, že jste je všechny četl. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"