Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Dobrý den, nenechte se otrávit, paní Dubcová R^

0 0
možnosti
ND

Děkuji paní Holotová.

0 0
možnosti
Foto

Já si, Naďo, dovolím srovnat tři jména: Lacina, Ďuričko a Kulínský. Kolem Lacinova prohřešku zde byla obrovská až šílená diskuze a přitom se jednalo o velice běžný dopravní přestupek.

Jsou hlasy, že Lacina "vyexpedoval" ten druhý vůz ven z dálnice. Pak ale měl být zcela nepochybně stíhán a souzen za pokus dvojnásobné vraždy. Prostě, ať tak, či tak, justice, či veřejné mínění zde selhaly.

Prohřešek pana Ďurička byl mnohonásobně horší a to s velmi trvalými následky. Jeho oběť je již skoro deset let mrtvá. Ale přesto nevzbuzuje pan Ďuričko, nyní tedy již pan Benedikt Reinhold Diera.

Jistě, část trestu si řádně odseděl, ve výkonu trestu se choval vzorně a není tedy proč se jím dále zabývat, i když jeho čin byl a je definitivně nevratný.

Vzorně se ve výkonu trestu choval i pan Kulínský, a proto byl i on podmíněně propuštěn. Nicméně, ani po své smrti nedošel klidu a je neustále vláčen diskuzemi, jakoby byl masovým vrahem.

Pravdou ovšem je, že nebezpečnost jeho činů byla, dle mého názoru nízká, i když potrestán být samozřejmě musel.

Stejně, jako když řidič jede zcela bezpečně rychlostí 160 km/h po dálnici. Nemusí nikoho ohrozit, ale je to přestupek.

Mám dvě dcery a u té mladší, rozené v září, si jsem zcela jist, že "o to" přišla o prázdninách před svými 15 narozeninami. Dnes má dvě děti a myslím, že tato "významná událost" se jí již dávno vykouřila z hlavy.

A to je docela významný poznatek, který mě zrovna napadl. Bylo v případě pana Kulínského zkoumáno, zda dívky přišly do jeho lože jako panny?

U režiséra Polanského to kdysi nehrálo žádnou roli a US justice ho stíhá, jako starce, dosud. A podobně, naši autoři a diskutéři, stíhají pana Kulínského ještě po jeho smrti.

0 0
možnosti
ND

Vzal jsi to nějak obsáhle 

0 0
možnosti
Foto

právě děláte co u jiných odsuzujete-a na rozdíl od vás jsem jjeho méno nedala do titulku

Naďa Dubcová 75045

Facebook

Blog

Nemohli byste toho nešťastného člověka nechat spát na věky v pokoji? Honite si na něm karmu? Honite si na něm své ego? Jste horší než Blesk co si na něm vlastně honite, paní Palková a vy ostatní? Je mrtvý ten člověk a zaplatil za své konání zničením nejen svého života, je vám to málo? +2/0 doporučit 21.9.2018 21:17

0 1
možnosti
ND

Paní Palková, nebudu na vás reagovat ani dnes, ani jindy, zodpovedela jsem otázku a zaujala k vašemu hysterceni nějaký postoj. Přeji vám krásný večer a dny budoucí. Já jsem se s tímto tématem v tomto svem článku vyrovnala a nemám potřebu s vámi dale diskutovat.

1 0
možnosti
MB

Nevím, k "Čemu je dobré", Kulínského stále rozebírat. Záhada přírody = Člověka nečím nadá, aby si zase cosi vzala - Vloží mu, nějakou pokrouceninu. Pak spousta skutečně umných lidí - M. Jackson, K. Cobain - Nirvana + osudy početně dalších. Skutečně, zdá se, že unést své nadání a talent - V lidské rovnováze, je docela problém! Z tohoto pohledu je pro mne Sbormistr = škůdce. Nepochybuji o tom, že vše se mu stalo psychotíží + nemožnost příležitostí, se dále realizovat. Pak obrovské břemeno řešil i užitím drog, o čemž svědčí bio rozbory. Co vyřešil? - Co, vlastně v součtu dal - nebo jenom bral ... ? :-)

0 0
možnosti
ND

Pane Bučku, musela jsem reagovat, pod článkem už bylo nepřehlédni, odpověděla jsem na otázku.

1 0
možnosti
JK

Z paní Pálkové si nic nedělejte. Ona je tak trochu víc jiná. Hezký večer.

2 0
možnosti
ND

Dost mě ta hysterie překvapila...

1 0
možnosti
Foto

Paní Naďo, jak si troufám odhadnout, Vy byste to případně s dcerou řešila rázněji: a myslím, že pár facek by bylo málo. ;-DR^

P.S.: V poslední době se přesvědčuji jen o tom, že diskutéři (až na řadu výjimek včetně Vás) sledují hlavně jediný cíl: hejtrovat dotyčného diskutéra.

Mají k tomu jediný klíč: černobílé vidění. A v řadě případů jim stačí hlavne prosazovat protipól jako jeiniý správný pohled na věc. Ve skutečnosti ovšem jsou bez názoru a kromě hejtrování sami nevědí, co chtějí. Což je ovšem základ sociopatie.

Ignorujte takové a netrapte se jimi. Nicméně jejich "reakce" je třeba zveřejňovat a komentovat, přesně způsobem, jakým jste to udělala. R^

5 0
možnosti
ND

Normálně si z toho nic nedělám, ale bylo to už přes čáru...

0 0
možnosti
Foto

Karma. Já si myslím, že o tom rodiče těch asi věděli nebo alespoň něco tušili. Nakonec to přece všechno provalila ze žárlivosti jeho bejvalá, která bývala jednou z těch dívek.

3 0
možnosti
Foto

H43a62n88a 47V59l83k70o30v97á

22. 9. 2018 18:03

Což ovšem nic nemění na tom že zneužil naivity těch dívek.

Psala jsem již pod paní Palkovou že muže přitahují mladé dívky více než zralé ženy. To je nepopiratelný fakt.

Bé je ovšem skutečnost že intelektuálně, zájmy a tak vůbec si běžný muž rozumí právě s vyzrálou ženou.

Běžná zralá žena to ví a dá mu na výběr - většinou je vybrána ona. Slabší žena trpí ty mladičké milenky.

Mladičká milenka si ve své naivitě myslí že ho získá pro sebe....

Což není můj případ (pro moji stalkerku momentálně působící pod nickem Dora Zezulková). Já se s oběma muži svého života rozloučila poměrně mladá a jako taková jsem usoudila že jsem solitér. Mužům věnuji tolik času kolik právě aktuálně obě strany po vzájemné dohodě potřebují.

2 0
možnosti
Foto

H37a35n31a 24V82l26k91o64v51á

22. 9. 2018 17:53

Víte, nejste mojí oblíbenkyní ale dnes jsem vám dala karmu.

Ono být jednoznačně přesvědčen o černobílé pravdě a ty co s ní nesouhlasí prohlásit za asociály...to chce hodně pokřiveného sebevědomí.

Já se pod tímto článkem vyjadřovala o nahotě, nudistech a sportovních klubech a také o pohledu sexuologů na mužské sexuální preference.

A také jsem byla označena za asociála jemuž by nemělo být svěřeno dítě....

3 1
možnosti
ND

Právě, nikdy nic není černobílé, dost mě nadzvedli lidé, kteří proto, že jsem měla jiný názor, dělali ze mě bezcitnou potvoru...

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"