Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Odešel ve vysokém věku, ale jeho fotky tady jsou stále s nímV

1 0
možnosti
Foto

Ládik moc pěkně fotil a určitě to byl dobrý člověk. Čest jeho památce.

3 0
možnosti
Foto

Čest jeho památce. R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Čest jeho památce a klidné spočinutí. ,,Něco", jako jistě i někdo, po něm zůstává. A tak i když odešel, ořesto zůstáváR^

1 0
možnosti
VF

Děkuji Vám za zprávu, i když není dobrá.Budu vzpomínat na krásné obrázky.

4 0
možnosti

Tak to je moc smutná zpráva...

Moc jsem obdivovala, jak ve svém věku pan Vinš fotí, a i si poradí s blogem.

Bude mi zde chybět.

4 0
možnosti
IN

Smutná zpráva, budou nám chybět jeho romantické fotograie a komentáře, škoda dobrého člověka.

5 0
možnosti
Foto

Ach, to je mi moc líto...

Upřímnou soustrast všem jeho přátelům a blízkým...

14 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"