Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zprávu. RIP. Jeho fotoblogy se mi moc líbily.

Doufám, že jeho blog tu ještě nějakou dobu zůstane.

1 0
možnosti
Foto

to je moc smutné-bude tu chybět

0 0
možnosti
PM

Jeho fotoblogy mi budou chybět

1 0
možnosti
DV

D88a60v21i66d 53V70l64k

11. 5. 2018 16:10

Nezbývá než popřát klidné nebe.

0 0
možnosti
Foto

Naďo, díky, že jste nám všem dala vědět. Rozdával zde jenom radost v podobě svých obrázkůVR^

7 0
možnosti
VF

Díky za zprávu, i když není radostná. Blogerská rodina přišla o dalšího vzácného kolegu.

4 0
možnosti
VV

Skoda, mel jsem ho rad.

U nej ta Werichova veta z jedne z jefo forbin opravdu plati.

1 0
možnosti
JK

Jeho vztah k Šumavě...

1 0
možnosti
MK

Rest in peace. Měl jsem rád jeho blogy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"