Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44a65n97a 16M96a83j64o49v89á

29. 12. 2017 20:21

Bez opravdových pohádek bychom asi byli jiní...

0 0
možnosti
ND

Musim říct, že když jsem byla malá, tak se mi pohádky moc nelíbily, děsily mě, daleko víc jsem měla rada Daseňku, Ferdu mravence, atd. uz se moc nepamatuji, jen vím, že Božena Němcová byla děsně ponurá, i když to pak všechno dobře dopadlo, ale na stará kolena si pohádky užívám, asi detinstim 

0 0
možnosti
DV

D88a83v65i63d 34V47l42k

29. 12. 2017 19:16

Já ty pohádky furt nemusím.

0 0
možnosti
ND

To přijde, Davide 

0 0
možnosti
Foto

R^svět je souboj dobra a zla-tak to bylo je a bude a pohádky jsou tak krásné proto, že tam dobro často vítězí, zatímco ve skutečnosti to není tak jednoznačné:-)

1 0
možnosti
Foto

V době internetu mi přijde rozčilovat se nad televizí jaksi zpátečnické.

0 0
možnosti
ND

Pane Preslere, ja se preci nerozciluju...;-D

0 0
možnosti
ZJ

TÝDEN SLUŠNOSTI (3.ročník)

Na Štědrý den se dokáže většina lidí chovat slušně. Někdy to dá sice dost přemáhání, ale daří se. Otázka zní: Proč by se lidé nedokázali k sobě chovat slušně třeba i týden (měsíc...) ? Většina by to asi zvládla, takže proč to nezkusit? Vhodný termín pro různá předsevzetí je většinou 1. leden. Buďme skromní a zkusme zatím jen týden: od 1. ledna do 7. ledna 2018. Zaveďme „Týden slušnosti„: doma, na ulici, v práci, v obchodě, v ordinaci, prostě téměř všude. Je ovšem též možné určit si svůj den slušného chování kdykoliv v roce.

Bude-li mít akce byť jen částečný úspěch, zlepší se nálada ve společnosti, ušetří se peníze za policii, za soudy, za vězení a podobně. Člověk k člověku bude mít blíž, lidem bude lépe.

S tím ale souvisí otázka:

Co je to vlastně slušné chování ? Víme to, ale opakování je matka moudrosti:

 chování při kterém neubližujeme ostatním lidem  nechováme se tak, jak bychom nechtěli, aby se ostatní chovali k nám  když už se dopustíme některého prohřešku, tak se omluvíme.  při požádání o nějakou službu dokážeme i poprosit  za laskavost umíme poděkovat  při setkání se pozdravíme další podrobnosti lze najít v internetových vyhledávačích Akci pořádá SPVT (Společnost pro prevenci válek a terorismu) Ing. Zdeněk Joukl, předseda SPVT (IČ 27017214) http://www.joukl.cz Prosíme o šíření akce a nahlášení případných zájemců o partnerství. 23.12.2017

0 0
možnosti
Foto

Užívala jsem si to stejně, jako vy;-)R^

1 0
možnosti
Foto

S článkem souhlasím, ale na pohádky jsem se nekoukal. Takže, hezké posvátčí, Naďo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"