Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byl jsem tam rovněž skoro od začátku. A rád. Všechno má ale svůj začátek i konec. Ať tak či onak díky za vzpomínku. Kdyby blog nezrušili, byl bych tam možná dodnes...

0 0
možnosti
Foto

Jó, Ross Hedvíček a 40 000 přečtení za den, které mu mohl uvěřit tak leda tehdejší admin Horn (či jak se jmenoval), Australan George Vanek, co vodil vnučku na vodítku jako psa a byl alergický, když byl osloven "pan Vaneka" - to byly časy. Nemůžu ani zapomenou na pana Buzického či zarputilou diskutérku "herečku" Lídu V.. Na blogu Lidovek jsem začínal a utekl dobrovolně, přišel mi jako žumpa, kde každý urážel každého a bylo úplně jedno, o čem ten text byl. Prostě byl to svět sám pro sebe, admini líní, chápu, proč ho Lidovky zrušily.

0 0
možnosti
VV

Ze zacatku to jeste slo. Ovsem posledni rok ci dva uz se tam vyskytovali jen dva trollove a zavrazdili kazdou debatu.

Byl to takovej rodinej blog, vsichni se znali a neplatila tam, ci nikdo nevyzadoval zadna pravidla. Ovsem kdyz vas administraci nahlasil ten spolupracovnik, ktereho po jeho extempore v Brne z te one vyhodili nahlasil, administrace vam zablokovala pristup z vasi IP. No, sam na to take doplatil, pro podvody s karmou ho zablokovali ze vsech stran. Je zajimave, ze ta skupina kolem zminovaneho pana se castecne presunula sem, castecne si zalozila vlastni blog, a pak se kvuli Ukrajine rozhadala.

A celkem zajimave byly povidky pana Tomse, ktere se ovsem kazdemu nelibily, a brzo se stal obeti trollu.

0 0
možnosti
Foto

R^já to propásla tak dík za zprostředkovanou vzpomínku-ale zdá se, že hodně z toho se dá vztáhnout i na zdejší prostorR^

1 0
možnosti
Foto

Tady to je, paní Libuše, ve všech směrech, o hodně ostřejší.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, Naďo, že jsme vstoupili tak nějak současně. Já okolo půlky května 2007. Ale rád bych Tě opravil. Myslím, že Ross Hedviček kraloval jen krátký čas, protože ho vyrazili za to, že nepovoloval diskusi.

Ano, navázalo se tam hodně přátelství a také hodně nepřátelství. Byl to prostě daleko komornější spolek a všichni se znali. Vzpomínám na jistou la-mi, která měla sestru v New Yorku a byla z toho neustále na větvi.

A na našeho společného přítele, který neznal rozdíl mezi "Kuchanhandel" a "Kuhhandel" také rád vzpomínám. Bylo to prostě prima a škoda, že už to definitivně skončilo.

0 0
možnosti
ND

No, zas tak krátký čas to nebyl:-/;-D, protože zakazovat diskusi se zakázalo až asi za rok poté co jsem tam byla...;-D

0 0
možnosti
PK

I přes svůj věk jsem panicky čistý ohledně Lidovek...tedy ani nebudu moci od 2018 glosovat příspěvky?

0 0
možnosti
Foto

To už jste nemohl ani letos. Příští rok se už ani nepodíváte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"