Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co se týče prsou, tak to je OK. Dokonce i po šedesátce, ale horší to je s obvodem pasu. Tady bych potřeboval ubrat, ale mám slabou vůli ;-D

0 0
možnosti
PB

R^ A holky noste si co chcete, ale ty vaše velké zadele také nejsou nic moc k obdivu.

I o hrudnících či hrudníčcích by bylo lze potměšile psát. :-)

Jo a docela máte smůlu, protože vy nás vidíte komplexněji, tak můžeme fyzickou nehezkost kompenzovat třeba dobrou povahou, charismatem nebo prachama apod.

(Je fakt, že někdy je zevnějšek tak odpuzující, že výše napsané neplatí. :-))

Ale vaše případná menší fyzická atraktivita je nezamaskovatelná. Docela nespravedlivé.

Chlapi jsou prostě v povrchnější a vizuálnější.

Ale vy si to holky jistě nějak mezi sebou navzájem vysvětlíte a budete nad věcí (a nad námi).

A stejně se pořád budete snažit být co nejhezčí.

A stejně ta snaha bude často úplně marná.

Hehe. :-)

2 0
možnosti
ND

A stejně jste nejvtipnější;-Dskoro...;-D

2 0
možnosti
JS

U některých mužů, se jedná o přílišné cvičení. Mají-li ve třiceti letech prsa jako Arnold neb Sylvester, pak jakmile přestanou cvičit, svaly na prsou povadnou, estetika v háji, a následkem jsou povislá prsa....

1 0
možnosti
Foto

To, podle mě tak není. Cvičením, které jsme tak rádi v mládí praktikovali, rostou svaly a ne tuk. Takže nemá co viset.

1 0
možnosti
Foto

Manželka mě, jako důchodce, požádala, abych jí u naši "obvodni" lékařky vyzvedl doporučení na mamograf.

A já, hloupé masculinum, jsem na paní doktorku zahalekal, že potřebuji to vyšetření. A paní doktorka se ptala, na které prso.

A já zíral, že na to vyšetření chodí i chlapi. Člověk se stále musí učit

1 0
možnosti
Foto

Jeden náš profesor v roce 1967, jmenoval se Malý Pferd, měl prsa trojky a k tomu nosil přiléhavé tričko. To tedy byl pohled.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Djá po chlapech koukám také jen z čistě vědeckého zájmu takže chápu a souhlasímR^

2 0
možnosti
Foto

Cha, cha, cha Libuško. A teď ještě tu o Budulinkovi, prosím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"