Diskuse

Nekopejte do babiček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte zlatou pravdu, babiček si je třeba vážit. A to s velkým V

0 0
možnosti
Foto

Děvče se neztratí, má v očích odhodlání a k tomu dobře vypadá.

Tiše závidím, já na své vnouče pořád ještě čekám a tak ráda bych ho rozmazlovala.V

0 0
možnosti
IN

Móda se snad vrací do dob středověku, ale pro denní nošení již není pohodlný ani rafinovaný drdol ze šedesátých let minulého století. Zaujal mě termín pro prabábu - babička na druhou, to je originální výraz ! Díky.

0 0
možnosti
MJ

No nevím. Ten účes je ohavný. Asi jsem staroch, i když si připadám jako třicátník!

0 0
možnosti
ND

Tak z dálky a v té robe to mohlo působit dobre...a starších určitě nejste...;-D

0 0
možnosti
DV

D31a49v29i36d 38V37l18k

3. 11. 2017 15:16

No mě by zajímalo jak ta dorostenka vypadá normálně;-D

2 0
možnosti
Foto

Na fotce se tváří, že z té kreace není příliš nadšená. Jak se druhý den česala?

1 0
možnosti
Foto

Naďo, jedna historka o "babách", tak trochu mimo mísu.

Přesně před 20 lety jsem s partou instaloval druhou síť GSM na Slovensku a jediné, co spolehlivě fungovalo v terénu, byly analogové telefony 601..........

Měl jsem ten telefon v ruce a seděl na sedadle spolujezdce. Telefon zazvonil a mladý dívčí hlásek mi říkal. "Dobrý den, mohla bych prosím mluvit s Petrem?"

A já vzal ten telefon, dal ho řidiči a říkám: "Petře, volá ťa tvoja baba". A ona to slyšela a Petr dostal strašnou "dršťkovou", že ona není žádná stará bába.

0 0
možnosti
ND

Však už ji to určitě přešlo...,;-D

0 0
možnosti