Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

ND

Díky za vaše komentáře, jsem za ně moc ráda.;-D

0 0
možnosti

...a přece se točí:-D

0 0
možnosti
VH

Vždyť je to tak jednoduché: Zdroje jsou. Stačí zvýšit schodek rozpočtu (pan Pilný už to avizuje!!).

0 0
možnosti
MV

vsichni je chtej od nas! to je ten problem

0 0
možnosti
VH

To snad autorka ví, proto ta ironie.

1 0
možnosti
MB

Je to furt dokola - na Vuvuzéle se lepší život vytroubit nedá. Ten se dá rozumně prožít tak, že na peníze je dodré hledět - jako na prostředek, nikoliv - na cíl života svého. Ještě lepší pak je, když se člověk srovná s poznáním, že peněz je dost - Schopných lidí - je málo. Pak už jde pouze o to, zda bude troubit - či konat ... Jó ,na trumpety, to by se tak líbilo ... Jak mlel starý Žentour .... :-).

1 0
možnosti
JN

Já plat dvacet pět tisíc, manželka patnáct tisíc, každý měsíc pět set za prázdný flašky od rumu, a ne a ne vyjít.

0 0
možnosti
Foto

Rum se zálohuje? Myslím, že ne všechny láhve.

0 0
možnosti
Foto

já osobně, žádné peníze nepotřebuji, ale furt je na mně někdo chce.

4 0
možnosti
Foto

A ještě poznámka. Jak má člověk mít peníze, když je stále utrácí za zbytečnosti.

Tak třeba, jak jede ta tramvaj, to je Vyšehradský tunel a přesně tam jsem před dvaceti lety dostal takový smyk, že jsem pobořil zábradlí a tou jednou "štanglí" jsem si propíchl posilovač brzd.

Jak jinak, jel jsem na rande s blondýnou -20 a ta dvouletá avantýra s ní mě ale stála daleko víc, než jen těch dvacet. Prostě hrůza a potřeboval bych, aby mi stát nějak píchl, to autíčko už dosluhuje a já žádný malý krám už nechci.

0 0
možnosti
Foto

nechtějte mi tvrdit, že vaše sqělé bávo dosluhuje, vždyť podle toho, co jste nedávno psal, je to vlastně nový vůz.

0 0
možnosti