Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

shodneme se na zrejme fakt skoro na vsem, Nado, ale Horacka rad uvidim spis jako textare nez jako prezidenta

3 0
možnosti

Jasně, každý si může vybrat svého favorita :-), díky

0 0
možnosti
Foto

No a já pořád doufám, že se na tuto funkci ještě někdo PŘIHLÁSÍ. Páč Zemana už ne, búkmejkra taky ne...a zatím fakt NEJSOU LIDI.

0 0
možnosti

Jo, asi se teprve vyrojej :-):-)

0 0
možnosti

J11a47n 29R58á38ž

27. 6. 2017 15:37

Někdo má rád Horáčka, někdo Drahoše, jiný zase Zemana a další by na Hradě nejraději viděl Pepka Vyskoč nebo pátera Halíka. Je to dobře, že je taková diversita názorů. Volby rozhodují a tam každý právo volit svého favorita..

Jediné co mne štve je, že ten který volil Pepka Vyskoče a ten prohrál, pak všude vykřikuje, že ten který byl zvolen není jeho prezident a dělá tak ze sebe blbce.

Když vyhraje Drahoš nebo Horáček, tak aniž bych je volil, budu respektovat, že nový prezident byl zvolen demokraticky a jelikož jsem občan České republiky, bude to můj prezident, i když s jeho názory na politiku nesouhlasím.

7 0
možnosti

Pan Drahoš je sice umělohmotný, ale ze všech kandidátů nejpřijatelnější. A o to jde, vždy zvolit to nejmenší zlo tak, jako jsme to udělali při první volbě.

3 4
možnosti

Drahoš je nejen nepřijatelný, ale i nediskutovatelný - viz Výzva vědců.

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem si Naďo ten životopis MH prolétl. Samozřejmě, každý o sobě vždy napíše jen to nejlepší, aby byl v nejlepším světle. Já bych samozřejmě udělal to samé.

Ale zaujala mě ta pasáž o černých sázkách, které nebyly ilegální. Jistě, ono také nikdy nebylo ilegální se po vzájemném souhlasu vyspat s osobou druhého pohlaví přiměřeného věku.

Ale, pokud by si takto někdo soustavně přilepšoval k platu, tak ho zavřou pro příživnictví a pokud by si někdo soustavně vydělával organizováním černých sázek, tak ho zavřou pro nedovolené podnikání.

Atd. Atd. Každá mince má dvě strany. Já fandím MZ, který podle mě na alkoholu závislý není, i když si díky alkoholu asi zdraví zhuntoval stejně, jako jeho předpředchůdce.

Na každém šprochu je pravdy trochu. Ale u prezidenta není nejdůležitější jeho vizáž, pak by patrně zvítězil Antonín Novotný, ale jeho politika. A s tím málem, co o politických názorech MH vím, ho prostě za prezidenta nechci, i kdyby napsal novou Rusalku.

7 0
možnosti
Foto

A myslím, že i tomu podobenství s tchořem se dá rozumět, stejně jako tomu podobenství se sviní.

Autorka, kterou cituješ, neříká, že MH je tchoř, nýbrž, že přemalováním pruhů nepřestane být nikdo, tím, čím je.

A samozřejmě, bohatě se zneužívá ten příměr MZ o svini. Ale on neřekl, že BS je svině, ale, že se tak zachoval. Tedy nehezky. A ten příměr asi nebyl správně zvolen.

6 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"