Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čím víc se v tom člověk babrá, tím je to horší... Na všechny chmury a smutky je nejlepší práce, která člověka těší... Je dobré si o tom něco přečíst, ale nezabývat se tím příliš... Děkovat Bohu (přírodě) za každé dobré ráno, a že ho zrovna nic nebolí... A vyhýbat se špatným a zlým lidem... A udělat si nějakou radost každičký den.

(Třeba že se mi povedl akvarel (já maluji), anebo třeba že se mi povedly koláče). Umět se radovat i z malých věcí, a radost udělat i těm, které máme rádi, je lék na každou bolístku. A nepolykat pilulky - kromě těch na korekci hypertenze, ty se samozřejmě musí... ;-)R^

0 0
možnosti

Bez pilulí dneska ani ránu .To by tak hrálo, že jsme snad zdraví. Co věděly naše babky o cholesterolu? Nic.Nebo o depresi? Taky nic. A co takhle hypertenze? Totéž - ještě tak hypermangán.

Tak si daly (aspoň ta moje) štamprli kmínky nebo něčeho podobného a bylo vymalováno. Když na ni sedly chmury, dala si dvě nebo brblala na dědu.

1 0
možnosti

Nojo no, ale oni neměli takovou informační dálnici, která nás zahlcuje, každý den neřešili politiku, šikanu, atd...Byl to jiný svět...:-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, milá Naďo, (touto cestou Vás srdečně zdravím), já jsem hned po prvník zadání našel v google toto:

https://www.celostnimedicina.cz/serotonin-osm-prirozenych-zpusobu-jak-posilit-jeho-produkci-a-tim-i-dobrou-naladu.htm

Někdy mi připadá, že všichni ti psychologové plácají nesmysly a hlavně zveličují věci jen proto, aby si obhájili svoji profesi.

Sledoval jsem teď trochu proti své vůli) dva díly Máte slovo - o právu "bezmužných" žen na dítě a o čínské medicíně - a kdo tam nejvíc názorovou nepřístupností, demagogií a nepružností škodil byli právě oni kovaní odborníci. "Diskuse" s nimi byla jak s házením hrachu na zeď.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jsem už geront, to snad zatím ne. A deprese? Každý jsme jiný. Každý je někdy skleslý. Ať po námaze, po neúspěchu, při nějaké tragické události a podobně.

Ale každý by měl přestat se neustále sledovat a také neustále bědovat. To je záhuba.

0 0
možnosti

Tak něco na tom je, ale když je člověk sám, více se sleduje a taky bývá více smutný...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"