Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D pobavilo mě to, přidám snad jen pár citátů-proti gustu žádný dišputát, každý svého štěstí strůjcem a kdo ledá ten najde;-D karmaR^

1 0
možnosti
Foto

budu se muset podívat na inzeráty. je to asi nevysychající studna moudrostí!R^

1 0
možnosti

Dovolím si připomenout jeden otřepanej inzerát: Mám vilu, chatu, mercedes a plachetnici. Nehledám nikoho, jen se chlubím.

2 0
možnosti

Pan Renčín nakreslil vtip...brýlatá slečna na lavečce v parku a k ní přistoupili oni dva muži: "Slečno, my jdeme na Váš inzerát, že hledáte pravdomluvného, čestného, pracovitého, vzdělaného muže. Takový již mezi námi není, poslední zemřel v roce 1485...". Nemohu ve složkách najít obrázek, je kouzelný.

5 0
možnosti
Foto

Žel, pro mnohé je seznamka vážná a zásadní záležitost a pak je čeká hořké překvapení....čest výjimkám R^

2 0
možnosti

Ano, máte pravdu... mně se podařilo najít ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tomu říkám trávení volného času.

0 0
možnosti

Tak není to denně...;-D

0 0
možnosti

O91t80a 40K42i47n31c

6. 6. 2017 22:08

Před časem si jeden můj známý podal inzerát v nějaké seznamce, ve kterém uvedl, že je nekuřák a abstinent. Skoro měl pravdu, jen s tím, že se těsně před podáním tohoto inzerátu vrátil z protialkoholní léčebny, kde byl již několikrát. Ale jinak jsem se při čtení vašeho blogu párkrát zasmál. Ode mne máte karmu.

2 0
možnosti

Díky, karma se vždycky hodí ;-D Přeji vašemu známému, aby našel tu pravou, pro kterou ten chlast už na věky opustí...

1 0
možnosti

Díky. Hezký, přečetla jsem, i karmici přidala, fšak vodáci si musejí pomáhat ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS