Diskuse

Co potřebují muži od žen?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Muži od žen, Naďo, potřebují totéž, co ženy od mužů. Jen je to v tom pozdějším věku prostě těžší.

0 0
možnosti
ND

Jirko, ženy od mužů potřebují lásku, pocit bezpečí, galantnost, vzájemné porozumění...Atd.

0 0
možnosti
Foto

Je mozne, ze tu zapsklost citim jenom ja? Vy ty chlapy moc rada nemate, tak se nedivte, ze mate uzkou postel.

2 2
možnosti
ND

Chlapy mám ráda, hlavně ty co mají smysl pro humor :-)

1 0
možnosti
Foto

Naďo, jo! R^ jen bych doplnila, že ti vyšla už třetí knížka a já jsem její hrdou majitelkou!

1 0
možnosti
ND

Je mi ctí, Zuzko, já se těším na tu tvoji co je na ceste 

0 0
možnosti
BK

Mě jste moc pobavilaR^;-D. Děkuji za vtipné, realistické čtení a zase se budu těšit....;-)

2 0
možnosti
ND

Já děkuji vám za milý komentar

0 0
možnosti
Foto

;-Dvystihla jste to přesněR^

snad i proto je formulace rozvádí se od stolu a lože

většina žen sní o setkání s princem na bílém koni, ale já potkávala většinou jen ty koně:-/

1 0
možnosti
ND

I vám , Libuše, děkuji za milý komentář, však víme svy 

0 0
možnosti
JH

...aby nedrbaly na pavlačích a nepomlouvaly jiné...;-O;-O;-O!!

0 1
možnosti