Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naďo, mně se ten člověk objevil na fb vždycky, když jsi s ním diskutovala. No a souhlasím s tebou - na těch fotkách byli daleko líp vidět lidi, kteří netelefonovali, a to mi teda vadí. Mám za to, že on s tím jednou dost narazí. Telefonující mi jsou celkem fuk, teda pokud neřvou. No víc mi vadí, když na mobilu nemají vypnutej zvuk při psaní. To cinkání je pekelný...

0 0
možnosti

Jo, Zuzko, jsme vystavení mnoha zvukům a každý navíc je už děs...

0 0
možnosti

Taky mám pocit, že autorka nemá co na práci.

0 3
možnosti
Foto

A jak by vás potěšilo, kdybyste na té fotce byl vy a někteří známí by si z vás utahovali, to je ta lepší varianta. 8-o

1 0
možnosti

Mám pocit, že by jste měla začít řešit problémy o trochu důležitější než, že si Váš bývalí facebok kamarád fotí lidi telefonující lidi v MHD. Když se oprostíte o řešení takových kravin tak získáte plno času pro sebe a svoji rodinu.

1 4
možnosti

Pane Rakouši, děkuji za radu, ale neřeším politiku, neřeším rodiny mých dětí jsou v poho jen jak to jde a já mám fůru času i na maličkosti, víte? ;-D a tohle je takový společenský problém o soužití lidí mezi sebou, je nedůležitý? ;-D

5 0
možnosti

Dobrý den, paní Naďo. Myslím, že máte naprostou pravdu. Nejsem sice expertem na trestní právo, ale jsem přesvědčená, že zatímco je telefonování na veřejnosti (jakkoli je to okolí telefonujícího nepříjemné) nezakázáno=povoleno, telefonování kohokoliv proti jeho vůli, natož vystavení jeho fotografií na sociální síti je čin trestný (porušování soukromí, díky dataci fotografie i porušování osobních práv). Stát se to mně, neřkuli mně s mým dítětem, volám policii a trvám na tom, aby dotyčný vydal datovou kartu či pod dozorem smazal její obsah. A co se týká sociální sítě, nahlásila bych jejímu provozovateli její obsah jako závadný a dala bych tak podnět k jeho smazání.

Pokud tak Váš bývalý fb přítel bojuje proti fenoménu telefonování na veřejnosti, sám si zadělává na velký problém a myslím, že si postih, coby důsledek svého chování, plně zasluhuje.

Vám přeji pěkný a klidný víkendVR^

4 0
možnosti

Díky, Dášo za názor, ale tohle bych opravdu nahlašovat nechtěla...

0 0
možnosti
Foto

Nechci se vyjadřovat vulgárně, byl bych smazán a proto jen řeknu, že mnohé telefonování v MHD mě (vytečkováno).

Ale někdy není zbytí. Telefon v kapse zvoní, když ho nevezmu, tak obtěžuje to zvonění. Takže krátký hovor "Ahoj, jsem v tramvaji, ozvu se" by měl být normální.

Ale různé intimnosti, služební či rodinné záležitosti, probírané dlouhé a dlouhé minuty, a ještě k tomu s vyšší intenzitou hlasu, bych nejraději řešil dobře mířeným kopem do oněch míst.

Problém je jen v tom, že telefonující často sedí:-)

2 0
možnosti

Vyřadila z přátel? Kdybyste ho kopla do koulí, udělala byste líp.

1 0
možnosti

hmmm, kopnutí by muselo být virtuální ;-D, ale není to můj styl;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ten člověk hraje hloupou hru. Až ho někdo zažaluje, že zveřejnil jeho fotku bez jeho souhlasu, tak ho to možná přejde.

6 0
možnosti

Tvrdí, že novináři taky zveřejňují fotky lidí bez jejich souhlasu...

0 0
možnosti

Nemělo by být možné vás fotit bez vašeho souhlasu. Jsou případy kdy podobné věci řešil soud. Vlastně je to porušování autorských práv. Vy na své vizáži pracujete celý život a pak si přijde "jakýsi odkundes" a vaše právo poruší. Sám zásadně v dopr. prostředcích telefon nepoužívám.

Hezký den

1 0
možnosti

Vám taky přeju hezký den, ten můj snad bude, za chvilku odcházím do divadla.

0 0
možnosti

Muj nazor je, ze vas pristup je normalni.

Taky me nekdy telefonisti nejen v MHD stvou. Ja sam se snazim neresit veci na verejnosti, kdyz to jde, tak se s mobilem nekam odklidim.

Presto jsem zazil jistou slecnu, ktera behem asi hodinove jizdy, stihla zavolat asi trem kamaradkam a resit s nimi, pro okoli zbytecne, ale pro ni nevyhnutelne veci.

Take nekdy telefonuji v MHD, ale muj telefonat zni asi takto:

Ahoj

Uz sedim v šalině, za dvacet minut tam budu. Mej se.

Takze at si kazdy telefonuje jak chce, ono s tech nedobrovolne vyslechlych telefonatu si muzete o te osobe udelat celkem pekny nazor. O vyse zminovane slecne jsem si ho udelal.

0 0
možnosti

Asi tak, pane Studený, můj styl.

0 0
možnosti

"Já jsem to posléze za sebe vyřešila tak, že jsem jej vyřadila z přátel." - To byl fakt naprosto geniální nápad, koho by to jen napadlo.;-D

1 0
možnosti
Foto

H35a95n97a 41V10l35k26o87v16á

30. 1. 2016 11:53

Ano, byl to dobrý nápad. A co?

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"