Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj příběh by měl  název, "Čert mi jí nastrčil". Ale zvládli jsme to.:-)

0 0
možnosti
Foto

moc pěkný...vidím, že v lázních nezahálíš! Tak si to tam pěkně užij a piš!R^

0 0
možnosti

Taky nerad deskriptivu a rád Škvoreckého..

0 0
možnosti

Moc pěkné, to se mi líbilo! Jste chytrá, dovedete se okolo sebe dívat a umíte psát. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Jako vždy pěkné počtení pro uši i pro duši.

2 0
možnosti

Moc krásné vzpomínání. Píšeš moc krásně, Naděnko.

2 0
možnosti

Paní Naďo, to je tak pěkný a dojemný, ač (či právě proto, že) jste to psala bez zbytečného patosu. Život píše příběhy, že? Taky bych mohla psát, ale copak mohu, když si to ten můj miláček pak tady může číst???;-):-)

0 0
možnosti
Foto

To já jsem zase jel Francouzskou a na rohu Makarenkovy uviděl tu, jsem opomněl si od ní vzít telefonní číslo.

No, taky jsme ty děti zmákli na první pokus. Doslova.

0 0
možnosti

P76e26t47r 45D13u36s

8. 7. 2015 23:35

Pán Honzík?;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS