Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Chodník je pro chodce, nanejvýš pro vedení kola a ne pro jízdu....

2 2
možnosti
Foto

I87v21o 59C12i89l81i53c86h

17. 5. 2014 19:52

Neohleduplní cyklouni mi jdou na nervy ať jako chodci, tak i jako řidiči. Těch pár slušných a ohleduplných cyklistů mi samozřejmě nevadí, bohužel se v záplavě cyklounů docela ztrácejí ;-(

2 0
možnosti
TN

Tak to jste na tom úplně jinak než já.

Mi vadí neohleduplní chodci, bruslaři, cyklisté, motocyklisté, automobilisté, autobusáci, kamioňáci ...

Vůbec mi nevadí ohleduplní chodci, bruslaři, cyklisté, motocyklisté, automobilisté, autobusáci, kamioňáci ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1177x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"