Třetí pohlaví

Jak vypadá? Viděl ho někdo? Jsem zmatená, inu není divu, některé informace mi po celý dlouhý život unikly. Já jsem žila v domění, že jsou jen dvě,

jak říkal student Mireček ve filmu „Jak básníci přicházejí o iluze“– (pohlaví) přirození pánské a dámské.

O iluze jsem sice také dávno přišla, ale informace, že pod nějakým šíleným trestem se nebude moci užít oslovení „Dámy a pánové“ mě dočista vykolejily.

Co má to třetí pohlaví místo pindíka, nebo mušličky? Ví to někdo? Budu vděčná, když mě někdo poučí, v dnešním světě totiž nestíhám, jsem zavalena informacemi.

Stačí blázinec na naší scéně, kdy ten nechce s tím, tamten s oním, vytváří se různé party, lopaty s hnojem kydajícími jej na hlavy oponentů se jen míhají.

Slova zaplavují éter a kdyby se z televize, ze „čtyřiadvacítky“ měly skladovat v mém obýváku, tak už by dávno vyhřezly do ložnice a na chodbu, valily by se po schodech, přes silnici do Vltavy...

Zato činy by se choulily v koutku...

No a pak má člověk zaznamenat nějaké další pohlaví...

Muž a žena

 

Autor: Naďa Dubcová | čtvrtek 16.11.2017 12:03 | karma článku: 30,61 | přečteno: 1154x
  • Další články autora

Naďa Dubcová

Nepamatuji se.. pamatuju...

10.11.2019 v 19:47 | Karma: 24,13

Naďa Dubcová

O smrti, o mé smrti

3.11.2019 v 10:10 | Karma: 20,92

Naďa Dubcová

Prej jako křísit dinosaura

1.11.2019 v 9:58 | Karma: 25,24

Naďa Dubcová

Jen na skok

23.10.2019 v 12:31 | Karma: 18,52