Naďa Dubcová

Co potřebují muži od žen?

28. 04. 2017 17:47:05
Celoživotním, usilovným studiem a hlavně nynějším studiem inzerátů jsem dospěla k těmto vědeckým názorům:

Valná většina mužů potřebuje od ženy především zahřátou postýlku a sporák. Bez toho nejsou ochotni na ženu ani pohlédnout. Je pravda, že se to hlavně týká mužů starších, kteří při hledání partnerky na emancipované a vzdělané ženě netrvají, anžto je nějaké intelektuální debaty, či jiné pindy už nebaví a jde jim hlavně o tu postýlku a sporák. Podle jejich představ by žena měla být emancipovaná jen mírně, tedy aby uměla nasekat dříví, zorat zahradu, vyměnit žárovky, zatlouct hřebík a přišroubovat uvolněné nohy od stolu, a také ošetřovatelský kurz a jednat na úřadech. K tomu všemu samozřejmě musí zvládat plný servis v domácnosti. Někteří muži netrvají ani na mírné emancipaci ženy, protože jsou vyhlášení kutilové a kreativci, kteří dokáží věci nevídané, ti ale obvykle dávají velký důraz na kvalitním, domácím servisu .

Většina mužů hledá ženu štíhlou, nebo jen mírně oplácanou a nevadí, že sám je třeba kulatý trpaslík. Najde? Nenajde?

Jsou také muži, kteří jedno z těch dvou podstatných potřeb vůbec nepotřebují a to je zahřátý sporák od ženy. Sami umí vařit, dobře vařit a vaří s láskou. Pro ženu jsou pokladem, tedy pro tu, kterou už vaření omrzelo, nebo to nikdy moc neuměla.

V pokročilém životním období muže stačí muži žena už jen jedna, dvě by nezvládl, to jen ojedinělí bardi jako pan Slováček, dokazují, že i starší muži jsou pěkní čilouši. Čilouši ale nutně potřebují milenky, či partnerky čím dál mladší a na zahřátém sporáku trvají již méně. Musí mít však určité předpoklady k úspěšnému hledání a to zejména dobře vykrmené konto.

Muž je blažený když v kuchyni voní svíčková, nebo vepřo knedlo zelo, či jiný správný pokrm a štrůdl, nebo jiný moučník, v ledničce na ně oddaně čeká pivo, či jiný alkoholický nápoj (to podle zdravotního stavu mužova). Po obědě natáhne své zondané tělo a večer po televizních zprávách, které komentuje zasvěceně a vždy ví, co by měl který politik dělat, a po televizním programu na který si ponadává, zahučí do postýlky, kde si nahřívá své revma prostřednictvím živočišného tepla a někdy... Nezřídka v tomto věku rádi oslovují své partnerky maminko, nebo prdelko, to podle nátury.

Jen malá část starších mužů se nechová jako dítě své partnerky (za což si někdy může sama svým nemírným opečováváním muže) a rytířem jsou až do pozdního věku.

Já mám smůlu, protože jsem začala věřit, že poslední rytíři spí v Blaníku a proto už muže nehledám. Jsem realistická, stejně by mě žádný nechtěl, jsem samostatná, soběstačná, vzdělaná, svobodomyslná a se sporákem jsem se dávno v dobrém rozešla. Co taky se mnou? Nakonec, postýlku mám jen 120 cm širokou...

Autor: Naďa Dubcová | karma: 22.37 | přečteno: 882 ×
Poslední články autora