Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné a milé. Takové vzpomínky člověka vždycky pohladí. R^;-)

0 0
možnosti

Pohlazení, ano... děkuji

0 0
možnosti

P53e63t39r 61N95e27d22v64ě14d

11. 11. 2019 9:36

Milé počtení, díky .

0 0
možnosti

Také vám děkuji.

0 0
možnosti

Vzpomínání, které pohladilo i mě. A ty dveře na závěr řekly všechno.....

1 0
možnosti
Foto

Jinak řečeno, Vaši prarodiče si považovali, že žili alespoň v míru.

0 0
možnosti

Moji prarodiče prožili dvě kruté války...

2 0
možnosti

No je to hezký, když jsem byl mladý hodně jsem snil, zejména o spanilé budoucnosti a teď už je čas jen na ty vzpomínky...zvláštní je, že ty negativa se skutečně nějak vytrácejí....jak tvrdí odbornící..

1 0
možnosti

Negativa vytlacuji i ze současného života. Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

nesmírně hezké:-)R^ tohle vzpomínání mám taky... čím dál častěji. krásné čtení:)

2 0
možnosti

Vzpomínání mě vždycky chytne když je mi do ouvej. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem karmu za hezký blog. R^

3 0
možnosti

Také dávám karmu za hezké blogy... Děkuji.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že je mám, usnadňují život. Děkuji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS