Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P60e39t93r 36B82u50r10i81a95n

2. 11. 2019 17:14

eh...mělo být R^

:-)

0 0
možnosti
MV

Přesně tak. A fotka krásná!

1 0
možnosti
Foto

Jasně, rodina byla jest a bude základ. A lidi jsou furt stejní, jen to dřív nebylo tak vidě A tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem asi staromódní, ale jsem odjakživa pro tradiční rodinu a ne pro různé náhražky. Vím, že to vždy tak být nemůže, ale pokud možno... Akorát nevím, jak to dříve bylo, že mnoho žen zůstávalo s dětmi doma (moje babička) a muži vydělávali. A uživili je.:-)

3 0
možnosti
ND

Také jsem staromodní...

0 0
možnosti
MB

Okarmoval jsem, s vědomím, že prakticky nemám co nového dodat. Vše je popsáno a já souhlasím. S popisovaným názorem jsem se střetl, připadá mi to, že naopak Novodobí dinosaurové křísí naprosté voloviny. Co taky rozumného mají vlastně porodit, že ... ?

Jako zasloužilý otec jsem vypozoroval ! Účinná, jednoduchá a efektivní výchova je na 1 slovo ! = Příkladem ! Nelze vyvolat režim - "Všichni všeho nechte, seďněte si, teď budu vychovávat". Bývale ležím v posteli, únava a přichází malá dcerka - Tatínku, ty jsi říkal, že před spaním je WC. Ano, pravil, byl jsem. Nó jo, ale ty sis neomyl ruce ! Ježišimarjá - lezu z postele ven ! Ženě zase říkám - Vidíš, vše se mění a padá. I ta láska k SSSR. Pouze - My dva ! Žena, již vyučena mými bonmoty - Ano taťko - Láska na věčné časy a nikdy jinak ! ... Tož tak vychovávám ... :-)

0 0
možnosti
ND

Nejlépe je vychovávat nenápadně :-)

Názorný příklad, Miroslave, jak se vám s manželkou výchova podařila, dcerka je toho důkazem.

2 0
možnosti
IL

I75v72a63n25a 14L73a90n78c76e

1. 11. 2019 10:08

Souhlasím s vámi a opravdu mi vadí, že jsem nemohla vychovávat syna ve fungující rodině. Syn mi však říká, že měl vždycky vzor v mém otci a v mém bráchovi, kterého pokládal za svého staršího bráchu. R^R^R^

2 0
možnosti
MB

Pokud syn (dcera), sdělí, že má vzor ve svém otci (matce) To je vrchol uznání nejvyšší ! Smysl života je naplněn a za tím ihned již jde - "Nesmrtelnost" ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"