Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen vím, že je to pár let, kdy to měl snad někdo pronajaté (Italové?). V té době dotyční stačili navzdory památkářů ubourat část jednoho křídla a ještě dole na ulici rozjezdili čerstvě položenou zámkovou dlažbu, kterou zaplatila Praha 2. Od té doby ticho po pěšině...;-( R^Karma!

0 0
možnosti
Foto

Ani já nechápu, proč to došlo tak daleko...

1 0
možnosti
JG

Díky za připomenutí:-)

0 0
možnosti
ND

Já děkuji, Jitko, za vstup. Je mi líto, že zde nejsou třeba rozzlobené komentáře na ty, kteří to zavinili, kteří akorát využili této kauzy k cestě za korýtkem. Nevím kam zmizela kultura národa, lidem je to jedno. Ale abych nebyla nespravedlivá, za dům na Václaváku se bili, i když prohráli, tak alespoň nezůstali lhostejní.

O nádraží píši už hodně dávno, ještě na Lidovkach jsem apelovala na tehdejšího radního z dvojky, který také psal své blogy na Lidovkach...

2 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"