Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Jsme po berlích (beru si ven jen jednu) spříznění. Hraji si ovšem s puzzlemi..

1 0
možnosti
ND

Tak jest, po berli spřízněni :-)

0 0
možnosti
Foto

Až se stavím na kafe, tak mě necháš povozit, jo?;-)

0 0
možnosti
ND

Určitě, Zuzko, fantasticky péruje, :-)

0 0
možnosti
MV

kazdej si stavime hnizdo ze stebel, ktera nam voni nejvic, Nado

hezky dny preju

1 0
možnosti
ND

Naprostá pravda, Marku. Přeji vám k vašemu svátku pohodu, dobré ňamky a pitinky mezi milou společností

0 0
možnosti
Foto

Naďo, v takovém kočárku mě vozili, krásné to tam mášR^;-)

0 0
možnosti
ND

Diky. To se ti to jezdilo, co? :-) Tyhle pedikove kocarky, byly podle mě nejkrásnější...

0 0
možnosti
Foto

J47a49n33a 18M26a91j12o62v79á

24. 4. 2019 19:00

jeje, to musí být radost k vám přijít s jakýmkoliv mrnětem :-)

0 0
možnosti
ND

Tak zrovna naše malinká má zatím raději vařečku a hrnec :-)

0 0
možnosti
Foto

Slovo "berlistka" slyším (vidím) po prve. Je docela pěkné, i když si dovedu představit jaké různé situace své představitelce přináší. A tu "panenkovou" mánii docela chápu. Mám jen jednu panenku, patřila kdysi naší dceři, a tu bych nikomu nedala. Snad jen její vnučce. (Už se narodila, ale je ještě malinká). Moc milý článek, paní Naďo... Díky za něj. R^:-)

0 0
možnosti
ND

Já ráda vymýšlím nová slova, panenka určitě bude dělat radost i vnučce :-)

0 0
možnosti
Foto

Nadi, krásný čtení a koukáníR^

0 0
možnosti
ND

Díky, Pavle, takové holčičí :-)

0 0
možnosti
IL

I69v68a37n93a 84L61a17n76c56e

24. 4. 2019 18:06

Na ten kocarek si pamatuju, take jsem ho vozila.R^R^R^

0 0
možnosti
ND

Já jsem měla jiný, ale tenhle se mi líbil víc, moc jsem ho chtěla, ale nedostala :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"