Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

G66e79o86r31g49e 39H19o75l12y

13. 5. 2018 19:18

Je to takova nahoda, TVO (TV Ontario, zdejsi myslim jedina verejnopravni TV stanice) mela vcera vecer dokumentarni film 'Finding Vivian Maier' az donedavna nezname fotografce...protoze nemam na Vas zadne jine spojeni, tak pouzivam Vaseho blogu...je to velice zajimavy film i kdyz je asi 5 let stary:

https://tvo.org/video/documentaries/finding-vivian-maier ...only until Jun 10, 2018...a TVO neni pristupne mimo Kanadu

http://findingvivianmaier.com/

https://petapixel.com/2016/03/23/can-now-watch-finding-vivian-maier-netflix/

https://putlockerhd.co/watch?v=Finding_Vivian_Maier_2013#video=jSrEeAmjOZqKgapJN8taKFhT34yC93zZ4TEcQi4 ...full movie 'Finding Vivian Maier'

My jsme to videli vcera vecer na TVO

0 0
možnosti
Foto

Na jeho fotky si vzpomínám - krásné chalupy a zapomenutá údolí. RIP R^

0 0
možnosti
Foto

Je mi to moc líto, jeho fotoblogy jsem měl moc rád. Tak ať mu to krásně fotí tam na druhém břehu.V

0 0
možnosti
Foto

To mi velmi líto, jeho fotografie vždy pohladily. V

1 0
možnosti
ND

Děkuji vám všem za projevy soustrasti, je mi moc líto odchodu dobrého člověka, ale je fakt, že zde nejsme do nekonečna, musíme se s odchodem našeho milého člověka smířit, ale je fakt, že to jde těžko..

2 0
možnosti
Foto

... ale ve svých snímcích bude žít dál. Právě jsem si řadu jeho fotoblogů prohlédl.

Jednoho dne přijde ten poslední - a pak? Vzpomínky. Prázdné místo. RIP

3 0
možnosti
JH

Čest jeho památce...

1 0
možnosti
Foto

Uměl "vidět" Šumavu

2 0
možnosti
JV

Smutná zpráva. Dnes jsem si zrovna říkala, že dlouho nezveřejnil žádný příspěvek. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"