Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je úžasné, že hned dva články o automobilovém géniovi Josefu Sodomkovi napsaly dámy. Hanba nám mužům. Karma a ještě jednou karma !

1 0
možnosti

Díky, ale nemyslím si, že psát o takových věcech je výsadou mužů;-D;-D

0 0
možnosti

Díkyvam vsem, že jste věnovali pozornost tomuto blogu, Sodomkovi si to zaslouží, možná se pokusím o jejich osudech napsat větší pojednání....

1 0
možnosti
Foto

P.S. KDYŽ JSEM JAKO JEŠTĚ VELMI MÁD UVIDĚL PRVNĚ AUTOMOBIL

Borgward Isabella , NAPADLO MĚ, karoserie Sodomka. Ale, kdo ví

0 0
možnosti

Zdravím Vás, Naďo. Díky Vám jsem si uvědomila, že jsem v článku neuvedla zdroje informací, tak už jsem to napravila. Vy jste z Vysokého Mýta? Pěkný večer :-)

1 0
možnosti

Pěkný večer,jela jsem se do Mejta narodit a měla jsem tam prarodiče, tak jsem tam chvilku studovala na SPŠS 

1 0
možnosti
Foto

Prostě to byl machr a dokonce z Vysokého Mýta, kde je také slavná Karosa se svým modelem Š11, že Naďo?

0 0
možnosti

Jirko, Vysoké Mýto má spoustu mimořádných rodáků, další z nich je třeba Václav Ignác Stratílek a jeho syn - hasičské stříkačky, továrna, kterou jim znárodnili a byla to ze Stratílka - THZ

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS