Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ najdou se panove, kteri tvrdi, ze je zenska ke znasilneni nebo biti vyprovokovala. Ale zenske taky nejsou svate.

0 0
možnosti
ND

Děkuji za přečtení i komentář, jste zde jediná žena...

0 0
možnosti
DV

D56a35v84i78d 32V97l73k

20. 6. 2017 16:10

Gratulace k Zaujálům Naďo:-)

0 0
možnosti
Foto

Já se připojuji. Naďa válí. Vždyť je to literátka.

0 0
možnosti
MS

Máte jistě pravdu, jen bych podotkl, že (cituji):

"Pokud mnozí páni s velice vážnou tváří svorně tvrdi, že má-li žena hlubší výstřih, krátkou sukni, nebo nedej bože holý pupík, říká si prý o znásilnění"

neznamená to automaticky, že by toho znásilnění byli schopni zrovna oni. Jen si to prostě myslí o jiných mužích.

0 0
možnosti
ND

Jen místo odsouzení násilníka odsuzují postiženou ženu...čímž to násilí schvalují....

1 1
možnosti
MB

Jsem zmaten ! Žena, svou malbou, módou, i plastickými freskami koná, aby byla přitažlivá. Až je, až se dílo zdařilo - zase je to špatně ! Je znásilněna, anebo pokojnější cestou podvodníka je i oloupena, ohloupena i sexuálně využita - nicméně pak to znásilnění není. Bylo to takové krásné a romantické ! ... I muži mají své trable ! Tu tancovačka, po návratu, z piva vždy upito ! Napsal jsem tam lístek - Do tohoto piva jsem plivnul ! Po návratu z placu - A já taky ! Co s tím, jsem zmaten .. :-)

1 0
možnosti
ND

Jinak, než v článku vám to neumím vysvětlit, jde o rozdíl mezi násilím a dobrovolnosti a či je to vina...

1 0
možnosti
ND

Ty lehké děvy asi někdo potřebuje... Muži, muži dělají z některých žen lehké děvy a zde je velký rozdíl, ti muži šli dobrovolně za pohlavním stykem... ty ženy jsou znásilňovány...

0 0
možnosti
Foto

Ony to jsou především peníze, co ženy "znásilňuje". V poloze vleže "vydělají" asi tak nejméně 5x, ale spíš 10x více peněz, než v práci, kterou by při své kvalifikaci dostaly.

A samozřejmě, u studentek, třeba olověných, to je ještě víc.

0 1
možnosti
JV

J52i71ř90í 60V29o58l92k82a

20. 6. 2017 13:06

No, moc z toho moudrý nejsem. Hezká ženská je pro potěchu mužské duše a jeho pohledu na svět. Ještě, že se nám líbí každému jiná, to by jinak byla mela. A ty rady, nic proti nim, ale když se někde objeví neukojený kretén, tak jsou Vám na prdlačku. Chce to klid a včas ho kopnout do rozkroku. Snadno se to říká, vím.

0 0
možnosti
ND

Mno, myslím, že jsem to tak složite nenapsala...:-):-)

1 0
možnosti
PA

P82e58t44r 35A76g82u27l55á47r

20. 6. 2017 12:42

Příroda je rozmanitá. Stejně tak, jako se mezi muži najdou Zvířata, tak se mezi ženami najdou, s prominutím, Krávy. Už za socíku se lehkým děvám, které se živily tím, že sypaly pánům na "zábavách" do pití Rohypnol říkalo "Uspávačky". Ty sice pány neznásilňovaly, ale okrádaly. Ono je docela dobře možné, že to pánové okoukaly od dam, co říkáte?

0 0
možnosti
ND

Nějak jsem se netrefil a z odpovědí, píši teď na mobilu, v odpovědi píšu o tom, že muž jde za lehkou sebou dobrovolně...

0 0
možnosti
Foto

Ode mě karma, Naďo. A oprav si ten lehounký překlep. Asi si myslel policii a nikoli polici.

Tyto věci jsou velmi diskutabilní. My lidé jsme biologičtí tvorové a reagujeme jako ti, co se rozmnožují pohlavně. To znamená, že nás muže přitahuje pohlavně přitažlivá žena, česky má sex appeal.

Takže, pokud si horně obdařená žena vezme hluboký výstřih, nemusí mít ani prostřižený pupíček a vysoký rozparek (ale nezaškodí to), tak vzbudí pozornost mužů, samců.

O tom snad nemůže mít nikdo žádné pochyby a ani se tomu nemůže divit. Ano, žena, která nechce vzbudit nežádoucí pozornost, obléká se střídmě, jako pracovnice v bance, nikoli vyzývavě.

A ty rady o noci, parcích a další opatrnosti? To nejsou příkazy. To jsou dobré rady, aby ženy neutrpěly žádnou újmu.

0 0
možnosti
ND

Díky, již jsem opravila :-):-)

0 0
možnosti
MV

jste se, Nado, nejak rozcilila...ale mate recht - kinderstube sem tam chybi

0 0
možnosti
ND

Marku, jo, štve mě takový názor nekterych mužů, kteří dávají vinu za znásilnění ženě, ještě ke všemu když přidají ten blemt když žena nechce, tak se ubrání, je to jako navlékat nit do jehly, prej... Fuj

2 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"