Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobří diagnostici ještě existují, pravda, jsou spíš z té končící generace.

1 0
možnosti
RK

Krásně napsáno! Lékaři jsou různí, pravda veliká. Ty skvělé jsem potkala také, naštěstí ta setkání nebyla častá. Vždy pomohli, byť jich moc nebylo. Na prstech jedné ruky ...

No a rozdavači diagnóz prostřednictvím virtuálního prostoru, ty bych přirovnala k šarlatánům až šmejdům. Od těch dál až nejdál.

KarmaR^:-)

0 0
možnosti
ND

Děkuji, za komentář i karmici. :-)

0 0
možnosti
Foto

Naďo, máme společného trolla. Ale bloger, který nemá trolla, jako by nebyl! ;-) Jenom nechápu, proč nás ten troll čte, když ho tak dráždíme. Ale to se nedá pochopit asi...;-D

2 0
možnosti
Foto

Zuzano, já jich mám na rozdávání. A to už 10 let.

0 0
možnosti
VF

Když sem byla malá, obdivovala jsem hodonínského pana doktora. Na ulici vyšetřil moji maminku přes hubertus a doporučil léčbu. To byl doktor!:-)

1 0
možnosti
ND

Jo, to byli doktoři od pánaboha, ačkoliv jsem ateista :-), díky za váš vstup.

1 0
možnosti
Foto

Karma. Jsou doktoři, Naďo, kteří veřejně hlásají, že na dálku určí diagnózu.

Ale ti mi připomínají spíš šarlatány. Protože dobrý lékař se spíš poradí s kolegou, než aby činil předčasné soudy.

2 0
možnosti
ND

Jsem, kupodivu, téhož názoru ;-D;-D

1 0
možnosti
JH

"Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé,neúplné nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečněověřit, zvláště pokud by mohly poškodit jiné osoby neboskupiny osob."

Víte o tom, drbno Dubcová?!!

0 2
možnosti
Foto

Ono se to svaté Zdislavy z Lemberka nějak dotklo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"