Diskuse

Masti na artrózu jsou účinné jako masti na zvětšování poprsí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

tak mě pomohl Geloren HA, pro koně, višńová příchuť..po třech měsících užívání je koleno OK a bolest zmizela,ostatní klouby nejsou tak ztuhlé a dělám pohyby,které jsem dřív nedávala....

0 0
možnosti

Kdybyste autorko nepoužívala ve svém elaborátu slovo "lék", bylo by to v pořádku. Ani jeden z léků jste nezmínila. Hovoříte jenom o doplňcích stravy (nebo o "tzv. vedlejším doplňku stravy", jak je nazýváte) a ty nemají s farmaceutickým průmyslem léčiv nic společného. Možná se to někomu pěkně čte, ale obsahově je to takový gulášek od pejska a kočičky.

1 1
možnosti
ND

Pane Smerdo, můj elaborát není vědecký, ano gulášek od pejska a kočičky :-)

1 0
možnosti
JH

8-o;-O8-o laňka z pavlače;-O;-O;-O

0 1
možnosti

Pani Dubcova, takze co presne Vam pomohlo? ... bylinky ci ta artroskopie, ktera me ceka za mesic?

0 0
možnosti
ND

Inu ta artroskopie...

0 0
možnosti
Foto

Já, když mi bylo 48 let, jsem šel na servis, česky podáni, lehce jsem si poskočil a sakra...Byla tam a už mě nepustila. Artróza.

A karma pro tebe, Naďo.

1 0
možnosti