Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To vše je pravda, ale přece ty politiky potřebujeme, jelikož moderní stát (a lidi v něm) musí být někým řízen, usměrňován, posunován, atd..Takže máme politiky a ti se stávají nositeli moci, ale i všeho možného negativního.To negativní už je ale i mezi lidmi "dole", jen to vzlíná "nahoru"..Je to nekončící proces a jinak nebude, co bude stát dnešního typu.. Dál pak nevidím..Vlastně nevidím skoro nikam..A skoro nic..

0 0
možnosti
OG

Já jsem byla všude. A všude na vlastní žádost. Vždy jsem vynakládala dosti velké úsilí, abych se tam dostala. Byla jsem v PO. Byla jsem v SSM. Byla jsem v KSČ. Každého členství jsem si vždy vážila. Při vstupu do KSČ jsem byla ochotna vystoupit z církve. Věřila jsem více lidem než Bohu. Byla jsem i ve funkcích. Různých. Sice vždy na úkor vlastního volna. Ale co bych neudělala pro blaho lidu. Byla jsem. A nestydím se. Právě naopak. Jsem na svou minulost hrdá. Dnes Věřím v Boha. A nikoho neodsuzuji. Vím, že je to tak, jak to být musí.

0 0
možnosti
DV

D53a14v33i49d 77V97l77k

10. 5. 2017 12:11

No právě důležité je to okecat!!

0 0
možnosti
ND

No právě, čeština je bohatý jazyk..

:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno, Naďo. Zbývá jen počkat, zda se dostaví i ten, kdo nikdy nic. On totiž byl jen muzikant. Jen trpěl a pomlouvaly ho nějaké nehodné osoby

1 0
možnosti
ND

Vážení přátelé.. :-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"