Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...když mně se víc líbí od tebe jiný témata....

0 0
možnosti

Myslím, že jste si popletla žánry. Tomuhle se říká tragédie.

0 0
možnosti

Nemyslím si, pane Pavlíku, ale je to věc úhlu pohledu...

0 0
možnosti
Foto

Teď jsem si, Naďo, přečetl, co se dělo na Hradě a zírám.

Kdybych měl síly, tak k tomu něco napíšu, ale nemám. Jsem v práci od 7:00 a byl to fakt náročný den.

Čestný muž, kdyby byl takto zostuzen, tak by buď spáchal riruální harakiri nebo by šel do největší vřavy právě prohrané bitvy, aby zemřel čestou smrtí a hanbu té porážky odčinil.

0 0
možnosti

Však ty se ještě pochlapíš a něco napíšeš, určitě to bude mít šťavnatá pokračování...

0 0
možnosti
Foto

Karma. Podobá se to trochu jak Tvrdík odcházel a neodcházel.

A já se, Naďo, držím jedné zásady a ta se mi vyplatila: Pomouvačů se nebojte a na množství nehleďte.

0 0
možnosti

To byla taky pěkná komedie...

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"