Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To je život když takový člověk bydlí v stejné ulici jako ostatní. To si to užíváte a úřady říkají buďte tolerantní a zastávají se jej.

0 0
možnosti
LJ

Já jsem si tohoto posunu také všiml. Například delší dobu existuje úchylka kleptomanie. Nedávno jsme k ní přidali úchylku "lenost", říkají tomu prokrastinace nebo nějak podobně. Toto spektrum se stále rozšiřuje. Možná v budoucnu všechny špatné vlastnosti takto omluvíme.

Zdá se mi, že při posuzování Breivika jedna komise tvrdila, že byl nepříčetný a druhá říkala opak.

1 0
možnosti
PH

Zcela logicky v nenormální době bude přibývat nenormálních lidí.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že je potřeba umět rozlišovat opravdu nepříčetné a duševně nemocné od těch, kteří jsou nepříčetní až díky advokátům v soudní síni

4 0
možnosti
Foto

Ne protože z hlediska spáchání nějakého zločinu by to mělo být irelevantní.

1 0
možnosti
EC

Doba, kdy svět fungoval, již pominula. Dnes si párek mentálně retardovanych, po shlédnutí TV seriálu, usmysli, ze chce mít děti a soc. pracovnice je v tom podporu, tak je ma. Chudáci deti. Asi tak.

4 0
možnosti
Foto

V normální společnosti by nepříčetnost neměla zbavovat agresora jeho viny a z ní odpovídající odpovědnosti nahradit poškozeným jejich škodu.

1 0
možnosti
PF

A není ta "nepříčetnost" často jen zástěrkou proti trestu?

Nebo takový Rath – jak na potvoru se mu podaří na poslední chvíli otřes mozku, věří mu to někdo?

1 0
možnosti
Foto

Na tyto otázky není Naďo žádná rozumná odpověď. 

Prostě, nějaké procento jedinců tyto, často latentní, sklony má a projeví je pouze za určité situace. Myslím, že se tomu říká spouštěč.

Zažil jsem pána ve věku mého otce, vtělená dobrota a tolerance. Dříví se na něm dalo štípat.

A jednou jsem ho viděl v nějaké diskuzi s jeho manželkou, která stále gradovala (ta diskuze) a on měl v ruce takovou tu třetinkovou láhev od nealka (70. léta).

A držel tu láhev jako malý kyj, klouby mu úplně zbělaly a já čekal, kdy na tu ženskou nastoupí. Musel bych po něm skočit (tehdy mě ještě nebolela kolena).

Takže, kdybys chtěl všechny potencionální "narušitele pořádku" internovat, tak se nedoplatíme.

Prostě to je tak trochu loterie o počtu pravděpodobnosti.

0 0
možnosti
Foto

Kdybys, Naďo, chtěla. Ne chtěl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"