Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná bych za poslední větou udělala pár otazníků, protože se mi zdá, že současné matky mají přemírou informací svoji roli mnohem komplikovanější a z jejich počínání se vytrácí instinkt .

0 0
možnosti
Foto

Srdečně zdravím, paní Naďo, mám jen jeden podotek. I u nás se narodily děti s poškozenými končetinami, protože jejich maminky získaly onen "úžasný" lék různými cestičkami ze západu. Můj skvělý kamarád dopadl relativně dobře, místo levé ruky mu přímo z ramene vyrostla dlaň. Kolik takových dětí v někdejší ČSSR bylo, se už asi nedozvíme...

0 0
možnosti
Foto

Maminka mi vyprávěla, jak to byl s tím mým narozením. Když jsem se v roce 1948 začal hlásit, maminka už měla sbalenou tašku, sedla na autobus 101, posléze na tramvaj (nevím, jestli 19 nebo 22) z obou linek by to bylo do Londýnské ulice a do porodnice stejně daleko.

A tam se za pomoci lékařů a sester udál příchod dalšího člověka na svět. Bez zbytečných kraválů, prohlášení, demonstrací a tiskových konferencí.

To naši "mladí", když čekali první dítě, muselo se jet rodit do Vrchlabí. Mladá paní si to přála. 

Ale k čemu to riziko bylo dobré, to ví jen Bůh.

0 0
možnosti
Foto

P.S. V sekretáři teď maminka má vystavený dopis, který, někde založený, našla. 

Je z Ředitelství pošt a sděluje jí, že z důvodů narození syna má nárok na 3 (tři) měsíce placeného volna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"