Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem kdysi "nelidsky" nebo spíš "neveterinárně" zastřelil myš, která se nám na chalupě drze procházela po kuchyňské lince. Nevím, kdo byl více překvapen, zda myš nebo já, že jsem ji trefil

Řešil jsem to kočkou (she neboli female). Kočka kocour (male) by nebyla ono. Ti se courají a mrouskají všude jinde.

Výsledkem bylo, že ti potulní kocouři se stěhovali k naší kočičce a žrali její granule. Elektronická vrátka a kočku s čipovým obojkem jsme neměli.

0 0
možnosti
VA

Zkuste ji ukecat :-P Já jsem měla dva roky ve sklepě potkana, tedy jen v zimě, s prvním jarním ptáčkem zmizel a objevil se až s příchodem zimy8-o po pár prvních pokusech o ,,likvidaci užitečného zvířete,, jsem se dalších pokusů vzdala a začala jsem jej prostě ignorovat. Asi pochopil, že nejsem potencionální nebezpečí a postupně ztratil plachost, nebo spíše nabyl drzost a ve finále jsme se téměř skamarádili. Prostě jsem ho začala krmit a on mi přestal okusovat brambory a páchat jiné škody;-D Když se loni nevrátil bylo mi to dokonce líto;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ND

Není to špatný nápad, ukecat ji, ale mám takový pocit, že na mě nedá..., ale kamarádit se s ní fakt nehodlám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"