Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co dal hodlate podnikat. madam?

0 0
možnosti

A35l12e90n75a 92O19u60z17k40á

17. 10. 2013 21:05

Těžko říct, co nejlépe na koho funguje, ale mám dobrou osobní zkušenost, která zabrala..... 

Víte, ono je to těžké ze všech stran, ale na straně druhé - kdo nemá úctu k sobě - a těch je velmi velmi mnoho, nemůže mít úctu k nikomu jinému. Projevem úcty je i to, že umím mlčet, když se mi něco nelíbí - ono to totiž nikoho neohrožuje, nikomu neubližuje (myslím napsaný článek )... jak říkává pan Polreich na facebook: nic to neumí - tak k čemu je to dobré? No a ti poražení egoisti si holt síly za monitorem dodají, no... 

Víte co? Přijdete mi taková důrazná a silná - vykašlete se na takové lidi, co Vás usurpují, neustupujte už nikam. Prostě je promažte a nechte žít. Škoda házet perly sviním....

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"