Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ještě k panu Kulínskému

Jeho kauza se začala ohřívat v momentě, kdy opustil tento svět. Začal s tim Blesk a myslím, že stale pokračuje, ani nevim. Ten člověk se provinil, dostal trest, ktery si odpykal

Myslím si, že celá kauza je natolik známa, že ji nemusím zde popisovat. Paní Palková napsala svůj článek, kde se pohoršovala nad tím, že někomu může být takového človeka jako byl Kulínský líto. Napasovala to i na imigranty a já jsem k tomu připsala svůj názor, který se samozřejmě nelíbil.

Nebudu se v tom podrobně hrabat, ani nic vysvětlovat, ona a jí podobní mi přisoudili takové vlastnosti, že jsem žasla jaká jsem mrcha, to jsem o sobe opravdu netušila, ani moji blízcí.

Ale nic, dostala jsem otázku, co bych takovému jednání, jakého se pan K. dopouštěl říkala, kdyby šlo o moji dceru.

K tomu bych já chtěla uvést, že by se to stalo jen jednou, protože by mi to moje dcera řekla a já bych zakročila, nevim jak, třeba tím, že by tam přestala chodit, ale rozhodně by to nebylo opakovaně.

To množství dívek, které se doma nesvěřily mě překvapuje, rovněž tak i dlouhá doba, po kterou svoji činnost pan K. prováděl. Lze spekulovat i o tom, že někteří rodiče o tom i vědeli.

Ale spekulovat nebudu. Jen bych k tomu všemu chtěla říct, že do té doby než pan K. zemřel byl veřejností zapomenut. Ledva zemřel stal se objektem zájmu ať v Blesku, tak i zde. Můžu se domnivat proč, není to tak těžké.

Své vyjádření jsem napsala v klidu, bez emocí jako matka i babka, která má k dětem normální vztah jako matky, které se nade mnou pohoršovaly.

Zde odkaz na článek paní Palkové 

https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=679798

Vnučka s Elou

 

Autor: Naďa Dubcová | sobota 22.9.2018 17:33 | karma článku: 25,44 | přečteno: 1271x
  • Další články autora

Naďa Dubcová

Nepamatuji se.. pamatuju...

Tak pamatuji toho už dost, ušla jsem dlouhý kus cesty, takže občas nostalgičím hlavně v tom zatracepeným listopadu...

10.11.2019 v 19:47 | Karma: 24,13 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

O smrti, o mé smrti

Nebudu citovat klasiky, kteří jsou tištěny na parte zemřelých, ve kterých se o smrti rozumuje, budu psát o smrti, jak to s ní mám já. Je to ted příznačné téma, je po dušičkách a ve sněmovně je zákon o eutanazii. Takže...

3.11.2019 v 10:10 | Karma: 20,92 | Přečteno: 545x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Prej jako křísit dinosaura

Jedna paní povídala, jak vypadá dnešní tradiční rodina, že je to krindanáčky přežitek, taková tradiční rodina, že umírá, a že je vlastně těsně před smrtí, takže křísit ji je jako křísit dinosaura. Co já na to?

1.11.2019 v 9:58 | Karma: 25,24 | Přečteno: 615x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Jen na skok

Tak já už jdu, řekne téměř po hodině návštěva, která přišla původně na skok, protože, dle jejího tvrzení má doma téměř zkynuté těsto, ale zaběhnout musela, protože ta novina, co vám přinesla, nesnesla odkladu.

23.10.2019 v 12:31 | Karma: 18,52 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Byl Karel Gott náš nejlepší zpěvák? Jestli ne, tak kdo tedy?

Tato otázka proběhla v jedné diskusi pod jedním z mnoha článků psaných o Karlu Gottovi. A nejen tam, i v blogách se dala vypozorovat v modifikovaném pojetí. Co já na to?

12.10.2019 v 14:04 | Karma: 19,97 | Přečteno: 1087x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"