Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Halino, Halino, co mi to děláte? A můj vynález

Když chce někdo cokoliv dokázat, musí mít motivaci. Silnou motivaci a hlavně, setrvat v původním rozhodnutí, že to dokáže. Bohužel většina lidí se v nějaké fázi sekne a řekne si – “ále co, kašlu na to, támhle ten či onen je na tom jako já a už se dávno na všechna předsevzetí vykašlal, no a stalo se něco? Nic”. Člověk je sám sobě největším nepřítelem, protože je na sebe moc hodnej, kde co si odpustí, omluví a vůbec, ach jo, kde je ten šlehačkový větrník, co mi obalí nervy.

Už jsem o tom něco malinko napsala, že jsem si všimla dosti lidí, co se při chůzi opírají o francouzskou hůl a jsou obézní. Přestává jim to chodit, protože se neunesou, nohy se jim hroutí do tlustého “X”, prsa se dmou o velikosti 7 a opírají se o břišní buben. Podobně jako já, i když ještě 7 nemám, ale ixáky se začínají rýsovat a takový jsem měla hezký nohy, fakt.  Navštívila jsem příslušnou paní doktorku a ta mi nejenže diagnostikovala artrózu kyčlí, ale přísným hlasem nařídila zhubnout. Já vím, šíleně omleté téma a já sama bych mohla na vysoké škole hubnutí odborně přednášet co je třeba dělat, aby byl člověk ve váhové formě.

Kolik já už měla motivací, kolik pokusů a teď, když jde o zdraví, by měla být ta motivace největší, tak mi ji kazí Halina Pawlowská. Ona je sice velebena za to, že si z toho mnoho nedělá a klidně se předvádí tak jak narostla, ale to je špatně. Pro mě špatně. Já ji za to nevelebím, protože si říkám, že když už takový člověk, jako ona, která má jistě peněz dost, neodjede do nějakých lázní alespoň na půl roku, aby odlevila svým kostem, srdci, nohám atd., tak co můžou chtít po člověku, který má na to mít jen pevnou vůli?

Kdysi jsem sedla a napsala o úžasném vynálezu, který, pokud vím, nikdo nerealizoval, ale určitě dopadnu jako mnoho vynálezců, kterým byl vynález ukraden. Tak pojďte a poslouchejte:  

Zařídila bych si penzion vysoko v horách, na samotě, bez elektriky, s vodou jen ve studni a v řece, vybaveným kamny na pevná paliva. Samozřejmě by byl pobyt jen pro otylé . Ráno by bumbrlíčkové  hezky vstali za kuropění, museli by v domě nakrouhat třísky, roztopit kamna, uvařit na nich snídani, neslazený čaj a k tomu vlastnoručně napečený chléb, jako odměnu stopečku slivky, aby  se jim rozproudila krev, umýt se v řece, vyprázdnit se na suchém záchodu  a poté se vydat daleko do vesnice (či městečka) na nákup. Pak by vařili oběd, jen z toho, co by si vypěstovali, nadojili, podřezali na dvorku…, odpoledne štípali dříví, chodili do lesa na šišky na topení, pekli chleba, myli nádobí vodou z kamence, bez nějakých jarů a večer zase  upravili večeři. Jednou týdně by je čekalo velké prádlo hezky na valše, máchat v potoku a ždímat růčo. Uklízení penziónu by bylo v jejich režii, bez vysavačů, mopů jen s rejžákem a hadrem a samozřejmě  s nanošenou vodou.

A to by v tom byl čert, aby za měsíc hezky nezhubli, úplně nenápadně bez nudného cvičení, či otravného běhání..

Večer by provozovali zábavu z vlastních zdrojů (písně, tance – hlavně tance, vyprávění, hraní na hudební nástroje). Místo dobrou noc a dobré jitro by vesele sborovým hlasem volali:

Sláva naší píli, jinak bychom shnili.

Štěstí, zdraví, dlouhá léta, to je to, co tady vzkvétá.

No a kasírovala bych hezky předem, celý mastný poplatek…

Autor: Naďa Dubcová | úterý 24.6.2014 20:35 | karma článku: 16,22 | přečteno: 627x
  • Další články autora

Naďa Dubcová

Nepamatuji se.. pamatuju...

Tak pamatuji toho už dost, ušla jsem dlouhý kus cesty, takže občas nostalgičím hlavně v tom zatracepeným listopadu...

10.11.2019 v 19:47 | Karma: 24,13 | Přečteno: 477x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

O smrti, o mé smrti

Nebudu citovat klasiky, kteří jsou tištěny na parte zemřelých, ve kterých se o smrti rozumuje, budu psát o smrti, jak to s ní mám já. Je to ted příznačné téma, je po dušičkách a ve sněmovně je zákon o eutanazii. Takže...

3.11.2019 v 10:10 | Karma: 20,92 | Přečteno: 545x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Prej jako křísit dinosaura

Jedna paní povídala, jak vypadá dnešní tradiční rodina, že je to krindanáčky přežitek, taková tradiční rodina, že umírá, a že je vlastně těsně před smrtí, takže křísit ji je jako křísit dinosaura. Co já na to?

1.11.2019 v 9:58 | Karma: 25,24 | Přečteno: 615x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Jen na skok

Tak já už jdu, řekne téměř po hodině návštěva, která přišla původně na skok, protože, dle jejího tvrzení má doma téměř zkynuté těsto, ale zaběhnout musela, protože ta novina, co vám přinesla, nesnesla odkladu.

23.10.2019 v 12:31 | Karma: 18,52 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní

Naďa Dubcová

Byl Karel Gott náš nejlepší zpěvák? Jestli ne, tak kdo tedy?

Tato otázka proběhla v jedné diskusi pod jedním z mnoha článků psaných o Karlu Gottovi. A nejen tam, i v blogách se dala vypozorovat v modifikovaném pojetí. Co já na to?

12.10.2019 v 14:04 | Karma: 19,97 | Přečteno: 1087x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Být v cizině, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1189x
Ve vydavatelství Akcent mi vyšly 4 knížky: "Začíná to nudlemi a končí to kudlou v břiše", "Nepravidelný deník české rentiérky", "Jsem tu na kus řeči" a nejnovější "Hana Podolská ve víru dějin'

A pátá knížka "Láska v bačkorách" mi vyšla v nakladatelství "JaS"